Administratief medewerker facturatie & sales

Zoek jij een leuke nieuwe uitdaging waarbij je sales met cijfers kan combineren? Ben je commercieel ingesteld, heb je cijfermatig inzicht en ben je servicegericht?

Dan zoeken wij jou! 

Over de functie

Als Administratief Medewerker Facturatie & Sales Coördinatie ben je verantwoordelijk voor het efficiënt beheren van de facturatieprocessen en het coördineren van salesactiviteiten. Je zult een cruciale rol spelen in het waarborgen van een gestroomlijnde en nauwkeurige financiële administratie en het ondersteunen van het sales team.

Over het bedrijf

Het bedrijf bestaat al bijna 70 jaar en de derde generatie heeft het recent overgenomen. Het nieuwe directieteam wil weer een frisse wind in de organisatie krijgen en zoekt draarom uitbreiding van het team.

Taken:

 Facturatie

  • Opstellen, controleren en versturen van facturen;
  • Bewaken van betalingstermijnen en opvolgen van openstaande betalingen;
  • Zorgvuldige registratie van financiële gegevens in het systeem.

Sales Coördinatie

  • Ondersteunen van het sales team bij administratieve taken;
  • Coördineren van salesactiviteiten en het beheren van klantendossiers;
  • Bijhouden van verkooprapporten en ondersteunen bij forecasting.

Communicatie

  • Effectieve communicatie met zowel interne teams als klanten;
  • Beantwoorden van vragen met betrekking tot facturatie en salesprocessen.

Kwaliteitsborging

  • Nauwkeurige controle van documenten en gegevens;
  • Identificeren en implementeren van verbeteringen in de administratieve processen.

Wat vragen we?

  • Ervaring in de administratieve branche is een vereiste, in de autobranche is een pré;
  • Goede kennis van administratieve softwareprogramma’s, AFAS is een pré;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal, in woord en geschrift;
  • Bij voorkeur woonachtig in de omgeving van Rhoon.

 

Wat wij bieden?

  • Een mooi salaris tussen de €1900 – €2600 bruto per maand (o.b.v. fulltime);
  • Reiskostenvergoeding van €0,21 per km (vanaf 10 km);
  • Per week of per 4 weken uitbetaling;
  • Een goede werksfeer met een gemotiveerd team;
  • Direct pensioenopbouw;
  • Een mooi loopbaantraject waarin jouw persoonlijke groei centraal staat;
  • Gezellige vrijdagmiddagborrels, personeelsuitjes en goede arbeidsvoorwaarden vanuit de organisatie

 

Ben jij de kandidaat die wij zoeken? Reageer dan snel. Wil je eerst meer informatie voordat je solliciteert, bel dan 0186-620790 of 06-13637268 of stuur een mail naar saskia@teamselect.nl.